Czy są newsy:) ?

i zarząd...Co nowego w Stowarzyszeniu

Czy są newsy:) ?

Postprzez gabi » 5 paź 2005, o 21:48

Drogi zarządzie! :-D
Napiszcie, proszę czy cokolwiek ruszyła sprawa powstania osrodka diagnostycznego dla sg? czy w kwestii rapamycyny coś wiadomo?

ODEZWIJCIE SIĘ :!: :!: :!: :-D
gabi
Administrator
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2005, o 23:00

Postprzez ela z gizycka » 5 maja 2006, o 11:28

dajcie mi adres i numer konta czekam na wiecej informacji
ela z gizycka
 

Postprzez Gosia » 1 cze 2006, o 21:52

:-D I co nie ma źadnych nowych wieści? Może są jakieś plany co do zjazdu Stowarzyszenia.Jak często organizujecie takie zjazdy? w ubiegłym roku był jakoś w połowie czerwca? akurat w Warszawie i to tydzień po tym jak nas wypisali z CZD.Trzeba być członkiem żeby móc wziąć udział w takim zjeździe??

[color=olive][/color]Mam nadzieję, że Nie będę czekała pół roku na odpowiedż :-Di że ktoś z Zarządu tu zajrzy :lol: Pozdrawiam
Gosia
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12 kwi 2006, o 23:00
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Asia » 15 cze 2006, o 20:10

Witam Cię Gosiu bardzo serdecznie!!!
Do Naszego stowarzyszenia można zapisać się w kazdej chwili wystarczy pobrać ze strony druk deklaracji i kwestionariusza, przesłać na adres stowarzyszenia, natomiast wpłatę członkowską przelać na konto stowarzyszenia. W tym roku planowany jest zjazd we wrześniu. O wszystkim informować będziemy na naszej stronie prawdopodobnie jeszcze w czerwcu. Pozdrawiam Aśka
Asia
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 sie 2005, o 23:00

Postprzez Gość » 31 lip 2006, o 21:47

Dzieki za odpowiedz.Jeśli nie jestem jeszcze członkiem stowarzyszenia to moge wziąć udział w tym spotkaniu? Wiem że w ubiegłum roku było spotkanie bez dzieci a jak to wygląda teraz?
Gość
 

Postprzez gabi » 1 sie 2006, o 22:17

Zapraszam na strone stowarzyszenia [url]http://www.dzieci.bci.pl/strony/stowarzyszeniestwguz/[/url] tam jest rownież o spotkaniu / dzieci mile widziane:)/
gabi
Administrator
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2005, o 23:00

Postprzez gala » 2 sie 2006, o 20:34

Nawet nie wiecie jak się ciesze, że się spotkamy.
grazka mama Grzesia
gala
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1 sie 2006, o 23:00
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez Asia » 2 sie 2006, o 22:04

Witajcie kochani !!!
Osoby, które nie są jeszcze Członkami Naszego Stowarzyszenia będą mogli zapisać się w czasie Naszego Wrześniowego Zjazdu w Garczynie. W razie jakichkolwiek pytań piszcie na forum lub e-mailem.
pozdrawiam.

ps
Ja już nie mogę się doczekać do naszego spotkania, pozdrawiam Was gorąco i serdecznie.
do zobaczenia
Asia
 
Posty: 5
Dołączył(a): 29 sie 2005, o 23:00

Postprzez ewcia1016 » 7 sie 2006, o 13:16

nie jestem czlonkiem stowarzysenia amam dziecko chore na sg .bardzo bym chciala wziasc udzial w zjezdzie w garczynie ale nie wiem czy moge .jesli ktos posiada takie informacje i moze mi pomoc prosze dac mi znac gdzie powinnam zadzwonic i zarezerwowac miejsce. jesli nie jest to mozliwe to szkoda pozdrawiam i czekam na wiadomosc tel 507966366
zapraszam na rozmowe rodziców chorych na stwardnieie guzowate
ewcia1016
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 maja 2006, o 23:00
Lokalizacja: polkowice

zjazd

Postprzez anetai arek » 26 lip 2007, o 11:00

kiedy będzie zjazd proszę podać mi na gg ,bo rzadko zaglądam na skrzynkę 4187659, skończyłam pracę przywiozę ją i przedstawię wyniki jeśli mi pozwolicie. to co napisałam to 1/4 książki. dziękuję bardzo.
anetai arek
 

Następna strona

Powrót do Mówi Prezes...Pytamy Prezesa...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron